پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227937
افزايش 9 درصدي مصرف سوخت CNG در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/01/17 17:34:20
نمایش : 1466
مصرف بنزين در طول ايام نوروز امسال در استان چهارمحال و بختياري، ۱۵ درصد افزايش يافت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از منطقه آزاد؛ مجتبي سرداري مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با آغاز مسافرت‌هاي نوروزي از ۲۶ اسفندماه سال قبل تا پايان روز يکشنبه ۱۳ فروردين ماه جاري، مصرف بنزين در استان ۱۵ درصد افزايش يافت.

وي با بيان اينکه به طور متوسط روزانه ۷۰۳ هزار و ۷۸۵ ليتر بنزين در چهارمحال و بختياري مصرف شده است افزود: بيشينه فروش در اين مدت به يک ميليون و ۶ هزار و ۲۰۰ ليتر در روز رسيد.

سرداري اضافه کرد: همچنين در اين مدت در جايگاه‌هاي عرضه کننده سوخت CNG بيش از ۴ ميليون و ۸۴۲ هزار متر مکعب گاز طبيعي فشرده به فروش رسيد که مصرف اين مقدار سوخت در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزايش داشته است.

وي ادامه داد: به ازاي مقدار گاز طبيعي فشرده CNG مصرف شده از ۲۶ اسفند سال ۹۵ تا ۱۳ فرودين ماه جاري حدود ۴ ميليون و ۸۴۲ هزار ليتر بنزين در استان صرفه جويي شد.

سرداري گفت: در ايام نوروز امسال به طور متوسط روزانه ۲۹۵ هزار ليتر نفتگاز مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشته است.

وي افزود: ممنوع بودن تردد خودروهاي سنگين در مسيرهاي ترانزيت چهارمحال و بختياري علت کاهش مصرف نفتگاز در استان بود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html